7 Ağustos 2015 Cuma

Saç Dökülmesi Sorunsalı-Zigavus Sarımsaklı Şampuan

Merhaba !

Her cuma bloga yazı yazmayı planladığımı söylemiştim ve bugün de saç dökülmesi problemi için yazı yazmak istedim.
Öncelikle kısaca saç dökülmesi sorunundan bahsetmek istiyorum. Saç dökülmesinin birçok sebebi olabilir. Genetik, biyolojik, stres vs. İlk olarak saç dökülmenizin sebebini belirlemekte fayda var. Bunun için doktora görünebilir, tahlillerinizi yaptırabilirsiniz. Vücudunuzda eksik bulunan bir madde de saçlarınızın dökülmesine sebep olabilir.

Benim saçlarım her yaz ortası ve strese bağlı olarak dökülür. Bu yaklaşık 5 senedir böyle. Ben artık bunu öğrendiğim için bu dönemde saç bakım rutinimi kökten değiştiririm. Yine bu yaz da şampuan arayışına girmişken Zigavus firmasıyla tanıştım. Kısaca firma hakkında bahsedecek olursak ;


Zigavus Pharma, sektöre 2007 yılında saç dökülmesine karșı kokusuz sarımsaklı șampuanı eczanelere sunarak giriș yapmıștır. Saç dökülmesine karșı bitkisel çözüm olarak sunulan sarımsaklı șampuanın ilk tercih edilen marka olması sebebiyle pazar payını kısa sürede büyütmüștür. Saç ve cilt bakım alanında ürünlerimiz eczanelerin dermakozmetik raflarında önemli bir yere sahiptir.
Zigavus Pharma, İzmir yerelinde bașlayan çalıșmalarına kısa süre içinde tüm Türkiye’yi katmayı bașarmıș ve hızla yurtdıșına açılmıștır. Almanya, İngiltere, Fransa, Rusya, Belçika, Arnavutluk, Kosova gibi Avrupa ülkeleri bașta olmak üzere Azerbaycan, Irak, Özbekistan gibi Ortadoğu ve Orta Asya ülkelerine ürün satarak global pazarda payını arttırmaktadır. Geniș çaplı araștırmalarımız ile inovatif, yüksek kaliteli, ihtiyaçlara uygun ürünler geliștiriyoruz. Saç ve cilt bilgimiz, yeni teknolojimiz, en iyi kaliteye sahip içeriklerimiz ile kișisel bakım kategorisinde çözüm odaklı hizmet vermekteyiz.
Firmamız dünya genelindeki birçok sağlık ve kișisel bakım fuarlarından davetler almıș ve bir Türk markası olarak ülkemizi temsil etmiștir. Ülkemizde gerçekleșen birçok eczacılık ve sağlık organizasyonlarına katılmıș ve katkıda bulunmuștur.
2012 yılında Avrupa Standartlarında SKINLAB Laboratuar dermatologları tarafından yürütülen etkinlik testlerinde, Zigavus șampuanlarının saçın kalitesini yükselttiği, tahriși azalttığı, saç telini kalınlaștırıp, saç dökülmesini engellediği kanıtlanmıștır.










Sarımsak bildiğiniz gibi kılı tüyü bereketlendiren bir madde :) Hatta az olan küsen kaşlarını sarımsakla uzatan çoğaltanlar var.

Zigavus şampuanın alanında eczanelerde 2. sırada olduğunu öğrendiğimde ürünü çok merak ettim. Sarımsaklı şampuan deyince ürktüm açıkçası, burnuma sarımsak kokuları gelmeye başlamıştı bile. Ürün elime geçip kapağı açıp koklayıncaya kadar hala tereddüt ediyordum ama içiniz rahat olsun tamamen kokusuz :)

Gelelim saç dökülme konusundaki etkisine. Öncelikle nasıl kullandığımı anlatayım. Bu şampuanı kullanırken devamlılık çok önemli. Yani şişe bitene kadar kullanmanız gerekiyor. Araya başka şampuan sokmak yok :) Zaten şampuanın arkasındaki açıklamada da ürünün etkisini görebilmeniz için başka ürün kullanmamanız gerektiği yazıyor. 








Ben saçlarımı duş sonrasında taradığımda tarakta çok rahat 50 saç teli kaldığını görebilirdim :( Üstelik günaşırı banyo yapan biri için bu resmen kel kalma korkusuyla yüzleşmek demek :( Her ne kadar bilim adamları günde 100 tel saçın dökülmesinin normal olduğunu söyleseler de elinize gelen bir tutam saçı gördüğünüzde üzüntünüz çok oluyor.

Ben şampuanı ilk 2 kullanışımda hiçbir etki gözlemlemedim. Saçlarımın dökülmesi yine aynıydı. Ama geçmiş yıllardaki deneyimlerimden dolayı dedim ki ' Sultan sabret ve kullanmaya devam et ' :) 3. ve 4. kullanmada gerçekten gözle görülür fark vardı. dün 9. kez kullandım ve saç dökülmem neredeyse bitmiş durumda. Normalde her yaz ortası başlayıp eylül ekime kadar devam eden saç dökülmemin neredeyse durduğunu görmek beni çok sevindirdi. Başta büyük önyargılarla yaklaştığım şampuanımı çok sever oldum. Eczaneye yedeklemeye gittiğimde yok sattıklarını öğrendim ve gelecek olan ilk posta için siparişimi verdim :)

Saç dökülme probleminiz varsa kesinlikle denemeniz gereken bir ürün. Kokusu ve etkisi konusunda kefil olabilirim.

Haftaya görüşmek üzere, güzel kalın

2 yorum:

  1. saclarım cok dökülüyordu.Eczaneye gittiğimde tesadüfen gözüme takılan zigavusun sarımsaklı sampuan markasını gördüm.sadece merak edip aldım ve denedim yaklasık bir aydır kullanıyorum dokulmeler durdu en azından.kesinlikle sacı dökülen arkadaslara tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Denemekte yarar var günahı sizin boyunuza

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.