1 Eylül 2014 Pazartesi

Shangpree Cyrstal BB Krem



Merhabalar,
Bir bb krem yazısıyla daha sizinleyim. Daha önce Missha BB Krem yorumlarımı şuradaki yazıda okumuştunuz. Bugün de Vanilya Kozmetik tarafından gönderilen Shangpree BB kremi yazıyorum.

Öncelikle ben günlük hayatta çok fondöten pudra kullanan biri değilim. Sür çık insanıyım adeta. BB kremler bu yönden çok pratik oluyor. Hem nemlendirici hem de güneş koruma faktörü içerdiği için sürüp çıkması kolay geliyor. Bence bb,cc ve artık dd kremleri de görüyorken piyasada fondöten kullanımını en aza indirebiliriz. Cildimizi yormaya gerek yok değil mi :)
BB krem yorumlarıma gelelim:

Bakalım bu bb krem kısaca bize ne vaadler vermiş:

''Shangpee Crystal BB krem bitkisel formülü ile cilt tonunu düzenleyen doğal kapatıcılık sağlarken cildi yeniler, çevreden gelen zararlı etkilere karşı korur ve uzun süre nemlendirir.''






Bu krem ufak bir tester paketindeydi. Aslında tester paketindeki ürün 5,6 kullanım yetiyor. Çünkü ufacık bir ürünü tüm yüzüme uygulayabildim.




BB kremin rengini görüyorsunuz. Biraz gri-pembe alt tonlu ki bu her kore bb kreminde mevcut. Misshanin 21 numarasında da aynı rengi hissetmiştim. Yapısı akışkan değil, yoğun bir yapıda. Ben en iyi uygulamayı Eklips süngerle aldım. BB kremi alnıma, yanaklarıma çeneme ve burnuma bir miktar sürüp süngeri hafif nemlendirip, bb kremi cildime yedirdim.





 




Sol tarafta bileğimde hiçbir ürün yok, sağdakinde ise alt kısımda Shangpree BB krem var, damarlı görünümü güzel kapatmış değil mi?Ürünün rengi bana tam uyum sağladı. Sadece o grilikten rahatsiz olduğum için Mua bronzerla yüzümün rengini dengeledim o kadar. Kapatıcılığı çok yoğun-ki bu bir bb krem için bir avantaj- bence. Kapatıcılığını bileğimde uygulamadan önceki ve uyguladıktan sonraki haliyle görebilirsiniz.Şunu söylemek istiyorum çook güzel kokuyor.
Elimde şu anda sürekli kullandığım Pure Beauty CC Krem var. Bu kremi birkaç kullanımda beğendim. Ben Missha BB kremden bir farkını göremedim. Missha'yı severek kullandığıma göre bunu da deneyebilirim. BB ve CC krem stoğumu erittikten sonra ShangPree BB kremi de denemek istiyorum. 
Ürünü şuradan satın alabilir ve inceleyebilirsiniz. Instagram hesapları da burada.
Güzel kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.