21 Şubat 2014 Cuma

Rapunzel Secret Kömür Özlü Saç Bakım Maskesi

Kızlar instagramda size ilk yazı hangisi olsun diye sordum, arasında bu ürün yoktu. Yani sağ gösterip sol vurmuş oldum :) Bu ürün herkes tarafından çok merak edilince ve instagramda paylaştıktan sonra çok soru alınca vee bu ürünün satıldığı internet sitesi de güzel kampanyalar yapınca öncelikle bu ürünü yorumlamak istedim.





Ürünün numunesi http://www.rapunzelstore.com/AnaSayfa.html sitesinde başvuru yapılarak temin ediliyordu fakat ne yazık ki numune gönderimi kısa bir süre önce sona erdi. Ben de başvuru formunu doldurup beklemeye başladım.
Ertesi gün sabah kapımı kargo çaldı, şaşırdım bu kadar hızlı gönderim yapmalarına. Üstelik tamamen ücretsiz elime ulaşmıştı, kargo ücreti bile ödememiştim. Ürün elime ulaşır ulaşmaz instagramda duyuru yaptım ve çoğu kişinin bu fırsattan haberdar olmasını istedim. Güzel de oldu, birçok kişi bu ürünü alıp deneme fırsatına sahip oldu.
Ürün elime ulaştığında ' Ne kömür özlü mü??!!!?' dedim. Meyve özleri vs. konusuna alışıktım ama kömür özlü bir ürün ilk kez kullanacaktım. İçgüdüsel olarak açıp kokladım, fena kokmuyordu. Çünkü kömür özlü denildiğinde - sizde de öyle oldu mu bilmiyorum- burnuma direkt is kokusu geldi :)


Yorumlarıma geçmeden önce, Rapunzel Store sitesinde firma bu ürün için neler demiş bakalım:



Ürün Faydaları :
  •     Tüm saç tiplerini onarıp bakım yapar.
  •     Tüm saç renkleri için uygun olup parlaklığı artırır, hatta yaratır.
  •     Saçtaki elektriklenmesini azaltıp, bazı saç tiplerinde gözle görülür düzleşmesini sağlar.
  •     Saçtaki yağı emer, kafa derisini temiz tutar.
  •     Saçlarınızdaki temizlik hissini daha uzun süre boyunca yaşamanızı sağlar.
  •     Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur.
  •     Yıpranmış saçları güçlendirir ve daha canlı yapar.
  •     Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar.
  •     Mis gibi kokusu gün boyunca sizlerle beraber olsun!

Bu bakımın mükemmel dengeli formülü sayesinde, saçınızı adeta farklı bir seviyeye getirdiğini hissedeceksiniz.
Rapunzel Secret bakım maskesi, saçın yumuşaklığının geri gelmesini, yoğunluğunun artmasına ve kolayca taranmasına yardımcı olur.

Kullanım Şekli :
  1.     Saçınızı şampuanlayın ve durulayın.
  2.     Fazla nemini alın.
  3.     Avucunuzun içine uygun miktar alın; kafa derisine değmeden bütün saçlarınıza yayarak saç uçlarına ve hasarlı alanlara konsantre ederek uygulayın.
  4.     10-15 dk beklettikten sonra durulayın.

Ürünü birkaç hafta sonra deneme fırsatım oldu benim. Aynen uygulamada yazdığı gibi uyguladım. Ürünün kokusunu çok sevenler olmuş aslında ama benim dediğim gibi, sanırım psikolojik :), burnuma kömür kokusu geldi uygularken. Duştan çıkıp saçlarımı kuruttuktan sonra yumuşacık oldu saçlarım. Normalde saç açıcı sprey kullanmadan saçlarımı zor açarım, çünkü ince telliler ve uzun olunca çok çabuk dolaşıyorlar :( Ama bunu kullandıktan sonra saç açıcı spreye ihtiyaç duymadım. Saçlarım yağlıdır ama gün içinde ekstra yağlanma yapmadı bende.
Numune ürün 20 ml.di ve benim saçlarıma 2 kullanımlık yetti. Ben biraz boca ettim sanırım, daha fazla da kullanılabilirdi :)



Benim ürün hakkında yorumlarım bunlar.Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu. Elimdeki saç bakım ürünleri stoğunu bitirirsem almak istediğim bir ürün.
Umarım ilk yazımdan keyif almışsınızdır zira ben yazarken çok mutlu oldum :)
Ürünü sipariş etmek isteyenler şuradan sipariş edebilir. Sanırım bugün kargo bedava kampanyası var, sitede başka kampanyalar da var, tıklayıp inceleyebilirsiniz.


Bir sonraki yazı instagramda 'hangisini blogda görmek istersiniz' paylaşımında en çok istenilen Missha Perfect Cover BB Krem olacak,

görüşmek üzere,
güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.